یاوران قائم

آخرین نظرات
  • ۵ دی ۹۵، ۲۱:۲۰ - ♥ محجبه ♥
    عااالی
  • ۲۵ آذر ۹۵، ۱۷:۳۶ - مهتابگردان ...
    ممنون!
پیوندهای روزانه

عاشقمی...مگه نه؟

جمعه, ۲۸ اسفند ۱۳۹۴، ۰۳:۵۳ ب.ظ
قهر بودیم و در حال نماز خواندن بود
نمازش که تموم شد هنوز پشت به اون نشسته بودم
کتاب شعرش رو برداشت و بایه لحن دلنشین شروع به خوندن اون کرد
ولی باز باهاش قهر بودم
کتاب و کنار گذاشت و بهم نگاه کرد
غزل تمام...نمازش تمام..دنیا مات سکوت میان من و واژه ها سکونت کرده بود
باز هم بهش نگاه نکردم
اینبار پرسید عاشقمی؟؟سکوت کردم...
گفت:عاشقم گر نیستی لطفی بکن نفرت بورز
بی تفاوت بودنت هر لحظه ابم میکند
دوباره پرسید:عاشقمی..مگه نه؟
گفتم:نههه!!
گفت:لبت نه گوید و پیداست می گوید دلت اری
که این سان دشمنی یعین که خیلی دوستم داری:)
زدم زیر خنده ..رو به روش نشستم
دیگه نتونستم بهش نگم وجودش چقدر ارامش بخشه..
گفتم:خداروشکر که هستی^__^

راوی:همسر شهید بابایی
بلاتنم
خاطرات همسر شهید بابایی-گلچین خاطرات همسر شهید بابایی-همسر شهید بابایی

نظرات  (۲)

شارژ5000هزار تومانی

«نظربازار» را در بازار اندروید ببین:

https://cafebazaar.ir/app/ir.nazarbazaar.app/?l=fa

توجه کنید ابتدابرنامه رودانلودکنید سپس کدمعرف 35569 :  رو وارد کنید تا بهتون کد بده و یک شارژ 5000 تومانی دریافت کنید

کد معرف 35569

  • آرمان بدیعی
  • سلام بر فرزند شهید ولی نژاد:
    ان شاء الله که خداوند بر درجات ایشان در بیفزاید.
    ممنون از حضورتان در «اوج پرواز»
    شما هم با کمال میل در لیست پیوندهای ما قرار گرفتید.
    موفق باشید.
    پاسخ:
    سلام و درود...
    لطف دارید شما...ممنون از حضورتون...خواهش میکنم دستتون درد نکنه...شمام موفق باشید..خدا قوت

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی
    دنبال کنندگان ۷۸ نفر
    این وبلاگ را دنبال کنید