یاوران قائم

آخرین نظرات
  • ۵ دی ۹۵، ۲۱:۲۰ - ♥ محجبه ♥
    عااالی
  • ۲۵ آذر ۹۵، ۱۷:۳۶ - مهتابگردان ...
    ممنون!
پیوندهای روزانه

بهترین کار برای زنان چیست

چهارشنبه, ۱۸ فروردين ۱۳۹۵، ۱۲:۰۸ ب.ظ

امیرالمومنین(ع) می فرماید:

روزی رسول خدا از ما پرسید:

(بهترین کار برای زنان چیست؟)

فاطمه(ع) پاسخ داد:

بهترین کار برای زنان این است که مردان را نبینند و مردان نیز ان ها را نبینند.

فاطمه(ع)می فرماید:

هیچ کس نمی داند که من چقدر خوشحال شدم از این که رسول خدا من را از ظاهر شدن 

در پیش چشم مردان معاف کردند.


بحارالانوار.جلد 43.ص189

فاطمه

نظرات  (۵)

انتهای حدیث فاطمه زهرا سلام الله علیها عبارت "خوشحال شدم" را اضافه کنید گویا حذف شده

 

ممنون

پاسخ:
دستتون درد نکنه...فراموش شده بود..ممنون
  • سیّد محمد جعاوله
  • خواندنی حظ کردم
    پاسخ:
    تشکر از حضورتون
    زیبا
    و جامعه چقدر عقب که اکثر کارها دست زنان است
    پاسخ:
    ممنونم... حضور خانم ها مشروط به اینکه محیط سالمی داشته باشه و تحت شرایط خاص  هیچ مشکلی نداره چه عیبی داره وقتی خانم ها توانایی شو داشته باشند...
    جالب بود احسنت و لایک :)
    پاسخ:
    ممنونم خواهر:)
    سلام علیکم 
    عالی بود 
    پست منم بی ربط با این پست شما نیست ....اگر مایل بودید تشریف بیارید و نظرتون رو بیان کنید 
    پاسخ:
    علیکم السلام...ممنون از حضورتون..حتما در اسرع وقت

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی
    دنبال کنندگان ۷۸ نفر
    این وبلاگ را دنبال کنید