یاوران قائم

آخرین نظرات
  • ۵ دی ۹۵، ۲۱:۲۰ - ♥ محجبه ♥
    عااالی
  • ۲۵ آذر ۹۵، ۱۷:۳۶ - مهتابگردان ...
    ممنون!
پیوندهای روزانه

بابای همیشه خوب من را بدهید....

يكشنبه, ۲۲ فروردين ۱۳۹۵، ۰۴:۴۷ ب.ظ

این زندگی قشنگ من مال شما

ایام سپید رنگ من مال شما

بابای همیشه خوب من را بدهید

این سهمیه های جنگ هم مال شما


بابای شهیدم

نظرات  (۱۰)

  • سیّد محمّد جعاوله
  • روحانی و ماندگار
  • سیّد محمّد جعاوله
  • روحانی و ماندگار
  • سیّد محمّد جعاوله
  • روحانی و ماندگار
  • علی رضا عظیمی راد
  • سلام
    لطفا بخونید و نظر بدبد و اگه خوشتون آمد، امتیاز بدید
    http://mohajabe.blog.ir/post/%D8%A8%D9%87%D8%AA%D8%B1%DB%8C%D9%86-%DA%86%DB%8C%D8%B2-%D8%A8%D8%B1%D8%A7%DB%8C-%D8%B2%D9%86-%DA%86%DB%8C%D8%B3%D8%AA
    راستی یادتون نره تو وبلاگی ها به محجبه رای بدید
    http://weblogiha.blog.ir/1395/01/13-1
    التماس دعا
    :(( لایک و احسنت
  • سرزمین ملکه ها
  • این سهمیه های جنگ من مال شما...
    خیلی قشنگ بود
    تصویر چه لحظه ی سختیه:-(
    عااالی بود آجی
    ):
    عالی بود

    سلام 

    خیلی عالی

    کاش وبلاگتان را ادامه بدهید .

     

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی
    دنبال کنندگان ۷۸ نفر
    این وبلاگ را دنبال کنید