یاوران قائم

آخرین نظرات
  • ۵ دی ۹۵، ۲۱:۲۰ - ♥ محجبه ♥
    عااالی
  • ۲۵ آذر ۹۵، ۱۷:۳۶ - مهتابگردان ...
    ممنون!
پیوندهای روزانه

اگر به تو اموختند پسرا شیرن... دخترا موشن...

جمعه, ۲۸ اسفند ۱۳۹۴، ۱۲:۳۴ ق.ظ

حجاب زناگر به تو اموختند پسرا شیرن...دخترا موشن..

شهید مطهری به من اموخت:

زن و مرد متفاوت هستند و نباید یکسان باشند چون ظلم به زن است یکسانی..

.

اگر غیرت را دخالت معنا کردند و حیارا در صندوق کردن...

شهید مطهری به من اموخت:

غیرت عشق مرد به همسرش است و حیا احترام زن به خودش..

.

اگر گفتند که مرد میتواند زنش رابزند

اسلام به من اموخت که زن ریحانه است و مرد وظیفه دارد تمام اسباب راحتی و اسایشش را فراهم کند

.

اگر به تو اموختند که بی حیایی زن برایش ازادیست و با چادر او را اسیر میکنیم

شهید مطهری در کتاب حقوق زن به من اموخت

که حجاب امنیت است و بی حجابی اسیر دست مردان هوس باز شدن

.

اگر گفتند که عقل زن نصف مرد است و نمی تواند به تنهایی در دادگاه شهادت دهد

شهید مطهری در کتاب حقوق زن به من اموخت

احساسات و عواطف زن دو برابر مرد است و از این رو ممکن است دچار تزلزل شود

.

اگر به تو گفتند دیه زن نصف مرد است چون ارزشش کم تر است

شهید مطهری در کتاب حقوق زن به من اموخت

اگر مرد کشته شود برای این که همسرش فرزندانش را با اسایش و دور از دغدغه ی معیشت بزرگ کند دیه او دو برابر مرد است

.

خدمتی که اسلام به زن کرده هیچ ایین و مذهب و مکتب دیگری نکرده است


اسلام-حقوق زن در اسلام-زن و حق دیه-حق دیه زن-ایا عقل زن نصف مرد است-دیه زن در اسلام-

  • الهه ولی نژاد

نظرات  (۱)

  • مسافر کربلا
  • سلام آبجی
    خسته نباشید
    یه سایت زدم با عنوان قلب تپنده
    اگه تمایل به همکاری داری من در خدمتم
    دنبال چند نفر هستم که کار کنیم
    ممنونت میشم

    پاسخ:
    علیکم السلام..سلامت باشید..خدا قوت...من تابستون احتمال 80 درصد میام خدمتتون ادرس سایتتونو میگیم ..الان متاسفانه مشغله زیاده...ممنونم از پیشنهادتون

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی
    دنبال کنندگان ۷۸ نفر
    این وبلاگ را دنبال کنید